A Little Brighter Inside: TikTok rusza z nową kampanią i pokazuje kreatywne sposoby na spędzenie kwarantanny

A Little Brighter Inside: TikTok rusza z nową kampanią i pokazuje kreatywne sposoby na spędzenie kwarantanny
TikTok zaprezentował niedawno swoją pierwszą kampanię telewizyjną przygotowaną na rynek brytyjski. Składa się ona z filmików stworzonych przez użytkowników aplikacji i pokazuje nietypowe sposoby na spędzenie kwarantanny.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

W spocie stworzonym w ramach kampanii „A Little Brighter Inside” wystąpili znani na całym świecie TikTokerzy, tacy jak np. Tinie Tempah, a także sportowiec olimpijski Tom Daley oraz kucharz i osobistość telewizyjna – Gordon Ramsay.  

W krótkim filmie pokazane zostały nietypowe, a zarazem niezwykle kreatywne sposoby użytkowników TikToka na spędzenie wolnego czasu podczas pandemii koronawirusa. 

Spot „A Little Brighter Inside” jest zapowiedzią szerszej kampanii marketingowej, która oficjalnie zostanie zaprezentowana już wkrótce. W jej ramach każdego dnia najpopularniejsi użytkownicy TikToka będą się dzielić swoimi pomysłami na spędzenie kwarantanny. 

Za realizację odpowiada agencja Social.Lab.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Rosyjski oddział IKEA stworzył kilka prostych, a zarazem niezwykle kreatywnych sposobów na to, jak zwykłe meble oraz przedmioty, które już posiadamy w naszych domach, przekształcić w nietypowe „schrony” i jednocześnie zapewnić dzieciom rozrywkę podczas tzw. lockdownu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.