Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gazetki promocyjne sieci Piotr i Paweł w Listonic

Dzięki obecności w Listonic, oferty promocyjne sieci Piotr i Paweł pokazują się bezpośrednio przy produktach na liście zakupów. Aplikacja wyszukuje i dopasowuje promocje z gazetek do produktów, które użytkownik zamierza kupić.
O autorze
0 min czytania 2012-07-31

Z aplikacji Listonic korzysta już ponad 200 tys. osób, głównie młodych, dobrze zarabiających i wykształconych mieszkańców dużych miast. Współpraca z Listonic, pozwala promocjom Piotra i Pawła dotarzeć do nowych odbiorców, którzy na ogół nie przeglądają gazetek. Oferta promocyjna prezentowana jest w przystępnej formie, dopasowanej do mobilnego kanału komunikacji oraz wymagań grupy docelowej.

Użytkownicy Listonic oprócz ofert z gazetki Piotr i Paweł mogą przeglądać promocje ze sklepów Real, Carefour oraz Delikatesy Alma.

Film przedstawiający działanie opisywanego mechanizmu:

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj