Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#dorenifera – PZU uruchamia akcję spełniania życzeń

W piątek 6 grudnia startuje kampania reklamowa PZU wraz z akcją spełniania świątecznych marzeń. Renifer PZU będzie składał życzenia i przypomniał, że cokolwiek się wydarzy, klienci zawsze mogą polegać na PZU.
O autorze
1 min czytania 2013-12-06

Kampania reklamowa połączona jest także ze świąteczną akcją rozdawania pluszowych reniferów dla kupujących ubezpieczenie AC w grudniu. Część reklam będzie przypominała o tym, że w tym roku PZU i jego pracownicy wspierają projekt SZLACHETNA PACZKA, dzięki któremu najbardziej potrzebujące rodziny w całej Polsce otrzymają pomoc.

Internautów czeka też nie lada gratka. Wraz z kampanią świąteczną PZU uruchomi akcję spełniania życzeń. – Zapraszamy wszystkich, aby wpisywali gdziekolwiek w internecie (na stronach publicznie dostępnych) swoje świąteczne marzenia z dopiskiem #dorenifera. Nasz renifer znajdzie to zgłoszenie i na nie odpowie. Najciekawsze, najbardziej oryginalne i pomysłowe zostaną przez nas docenione i nagrodzone. Zabawa trwa do 26 grudnia – mówi Magda Szczukiewicz z Biura Marketingu PZU.

Życzenia można będzie również wpisywać na stronie dorenifera.pl, gdzie oprócz listy zwycięzców będą wyświetlane życzenia internautów. Codziennie jeden szczęśliwiec, który ujmie Renifera PZU swoim kreatywnym marzeniem świątecznym, otrzyma nagrodę – spełnienie życzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania reklamowa realizowana będzie w TV (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), prasie (Newsweek, Wprost, Polityka, W Sieci, Do Rzeczy, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Ubezpieczeniowa, Dealer), kinie (Cinema City), internecie (onet.pl, interia.pl, wykop.pl, allegro.pl, youtube.pl, facebook.pl).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot TV stworzył PZL, media zakupił Starlink. Za działania w internecie (idea, spot online z reniferem, strona www, monitoring, realizacja życzeń) odpowiedzialna jest agencja VML Poland.

Strona błędu dorenifera.pl (więcej przykładów stron 404):