Chcąc nieustannie się rozwijać oraz umożliwić klientom zakup ulubionych i nowych produktów bez wychodzenia z domu, firma „Herbapol-Lublin” S.A. postanowiła wzmocnić sprzedaż w kanale e-commerce. Oprócz nowego adresu oraz szaty graficznej, zdecydowano się na wprowadzenie szeregu funkcjonalności, które mają pomóc odbiorcom sprawnie poruszać się po e-sklepie. Dostosowując się do potrzeb kupujących firma zadbała też o to, aby strona była dostępna na wszystkich urządzeniach mobilnych, a wysyłka produktów miała miejsce w ciągu 24 godzin od momentu zakupu.
W ofercie nowego sklepu internetowego „Herbapol-Lublin” S.A. znajdują się produkty wszystkich marek z portfolio firmy. Konsumenci będą też mogli zapisać się do firmowego newslettera, z którego dowiedzą się o nowościach produktowych i rabatach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Rynek e-commerce nieustannie się rozwija. Zakupy online zyskują coraz większą popularność, zwłaszcza w ostatnim czasie, a e-herbapol.com.pl to miejsce, w którym konsumenci znajdą produkty wszystkich naszych marek oraz szybko i sprawnie przejdą przez proces zakupowy. To kolejny krok w naszej strategii bycia bliżej klienta i intensywnego promowania nowości produktowych – mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu „Herbapol-Lublin” S.A.
Projekt strony internetowej przygotowała agencja NuOrder. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024