Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

e-herbapol.com.pl – nowy sklep internetowy „Herbapol-Lublin”

W drugiej połowie maja wystartował nowy sklep internetowy firmy „Herbapol-Lublin” S.A., który od teraz znajduje się pod adresem: e-herbapol.com.pl. Odświeżona witryna zachęca nowoczesnym wyglądem oraz przyjaznym i funkcjonalnym dla użytkownika układem strony.
O autorze
1 min czytania 2020-05-25

Chcąc nieustannie się rozwijać oraz umożliwić klientom zakup ulubionych i nowych produktów bez wychodzenia z domu, firma „Herbapol-Lublin” S.A. postanowiła wzmocnić sprzedaż w kanale e-commerce. Oprócz nowego adresu oraz szaty graficznej, zdecydowano się na wprowadzenie szeregu funkcjonalności, które mają pomóc odbiorcom sprawnie poruszać się po e-sklepie. Dostosowując się do potrzeb kupujących firma zadbała też o to, aby strona była dostępna na wszystkich urządzeniach mobilnych, a wysyłka produktów miała miejsce w ciągu 24 godzin od momentu zakupu. 

W ofercie nowego sklepu internetowego „Herbapol-Lublin” S.A. znajdują się produkty wszystkich marek z portfolio firmy. Konsumenci będą też mogli zapisać się do firmowego newslettera, z którego dowiedzą się o nowościach produktowych i rabatach. 

– Rynek e-commerce nieustannie się rozwija. Zakupy online zyskują coraz większą popularność, zwłaszcza w ostatnim czasie, a e-herbapol.com.pl to miejsce, w którym konsumenci znajdą produkty wszystkich naszych marek oraz szybko i sprawnie przejdą przez proces zakupowy. To kolejny krok w naszej strategii bycia bliżej klienta i intensywnego promowania nowości produktowych – mówi Anna Mrożewska, dyrektor marketingu „Herbapol-Lublin” S.A. 

Projekt strony internetowej przygotowała agencja NuOrder. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj