Awanse w agencji Bluerank – dwaj nowi dyrektorzy

Jarosław Miszczak, dotychczas head of client service w Bluerank, awansował na stanowisko client service director. Rafał Trąbski – wcześniej head of paid search – objął funkcję paid search director.
O autorze
1 min czytania 2020-05-25

Jarosław Miszczak w branży digitalowej pracuje od 2005 roku. Zaczął od stanowiska specjalista SEO w Toursline Polska. Później, przez kilka lat pracował, w e-promocja.com.pl, gdzie zajmował się prowadzeniem projektów marketingu internetowego dla małych i średnich firm, głównie z branży turystycznej. Był też menedżerem działu SEO w Go3.pl, gdzie zarządzał również sprawami operacyjnymi. Pracę w Bluerank rozpoczął w 2015 roku, obejmując stanowisko key account manager. Po roku awansował na head of client service, dostając pod opiekę zespół kilkunastu menedżerów.

Rafał Trąbski marketingiem internetowym zajmuje się od 2009 roku. Z Bluerank związany jest od 2012. W ramach organizacji przeszedł pełną ścieżkę zawodową, poczynając od stanowiska junior PPC manager. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii PPC dla wiodących marek z wielu branż, m.in.: 3M, Inter Cars, Electro.pl, Rainbow, Mall.pl czy Tchibo. Ma na koncie dwie nagrody European Search Awards z obszaru PPC.