Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ambasadorzy Lecha Free przeprowadzili niecodzienny trening na warszawskim osiedlu [zobacz film]

Ambasadorzy Lecha Free przeprowadzili niecodzienny trening na warszawskim osiedlu [zobacz film]
Lech Free powraca z akcją inspirującą do aktywności w czasie pandemii. Mimo że siłownie i kluby fitness pozostają zamknięte, ambasadorzy Lecha Free – Damian Janikowski i Natfit znaleźli sposób na trening. Pokazali, że #możeszwszystko, tym samym mocno zaskakując mieszkańców warszawskiego osiedla.
O autorze
1 min czytania 2020-05-27

Jak się okazuje, by zażyć nieco sportu wystarczy kilka metrów balkonu. W końcu Lechendy mogą wszystko!

Lech Free od lat zachęca do aktywności fizycznej, realizując niestandardowe działania. Po serii uszytych na miarę obecnej sytuacji treningów live na Facebooku, przyszedł czas, by pójść o krok dalej. Ambasadorzy marki, uzbrojeni w maty, megafony i zapas Lecha Free, ruszyli na jedno z warszawskich osiedli. Ich cel: wspólna rozgrzewka, która doda mieszkańcom energii na cały dzień i zainspiruje do systematycznej aktywności. Medalista Igrzysk Olimpijskich Damian Janikowski i trenerka personalna Natfit prezentowali między innymi pompki i skłony w oparciu o balustradę, bieg bokserski w miejscu, przysiady czy wymachy. Początkowo mieszkańcy podchodzili do aktywności z dystansem, jednak już po kilku minutach na balkonach zebrała się spora grupa sąsiadów. Marka udowadnia, że aktywność podczas kwarantanny nie jest zarezerwowana dla profesjonalnych sportowców – jest potrzebna dla każdego z nas, by mimo niesprzyjających okoliczności pozostać w dobrej formie.

Opublikowany na kanałach marki film z całego wydarzenia i liczne reakcje odbiorców udowadniają: Polacy są gotowi, by wstać z kanap! W licznych komentarzach użytkownicy polecają swoje osiedla, do realizacji podobnej akcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Co to była za akcja!!! Oglądam ten film kolejny raz i ciągle się uśmiecham! Od lat motywuję ludzi do aktywności fizycznej, ale to co widzicie na filmie to coś więcej!” – pisze na swoim profilu Natalia Tober, która wraz z Janikowskim przeprowadziła trening na osiedlu. „Zwalczyliśmy monotonię i smutek spowodowany pandemią! Ludzie się zaangażowali, śmiali się i trenowali razem z nami. Ludzie, aktywność fizyczna i dobra muzyka to jest to za czym bardzo tęskniłam w ostatnim czasie. Co to były za emocje, ten dzień na długo pozostanie w mojej pamięci! Film jest fantastyczną pamiątką, póki co obejrzałam już go chyba ze sto razy!”

Trening zrealizowany został w ramach kampanii Lech Free pod hasłem „Lechendy mogą wszystko”. Za realizację pomysłu odpowiada agencja Tailor Made PR, zaś reakcje mieszkańców warszawskiego osiedla uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Film dostępny jest na Facebooku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się