Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#SendingLove – największa na świecie kampania digital out-of-home także w Polsce

Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
O autorze
1 min czytania 2020-05-26

World Out Of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w światowej akcji #SendingLove. Opiera się ona na idei User Genereted Content, czyli treściach stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma ona na celu powstanie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast, tworząc tym samym największą kampanię UGC, jaka kiedykolwiek powstała w cyfrowym OOH.

Gwiazdami tej kampanii są zwykli ludzie. Każdy z nas ma w swoich zasobach zdjęcia obrazujące miejsca, które kochamy. Często opatrzone sercem utworzonym z naszych dłoni. Można również przygotować takie zdjęcia w zaciszu domowym. Ideą jest by trafiły one do jak największej społeczności na świecie, niosąc pozytywny przekaz w tych trudnych dla wszystkich czasach. Zdjęcia wraz z przesłaniem miłości będą emitowane na nośnikach DOOH na całym świecie.

ZASADY: Użytkownicy wybierają jedno posiadane zdjęcie lub tworzą nowe z motywem serca, a następnie umieszczają je na stronie https://sendinglove.to. Wskazują kraj, do którego chcą przesłać życzenia, a po akceptacji warunków utworzony zostaje cyfrowy plakat, który trafia do operatora OOH. Ten z kolej udostępnia go publicznie na swoich digitalowych nośnikach. Następnie użytkownik otrzymuje zdjęcie z emisji, które może przekazać online wszystkim znajomym. Organizatorzy liczą, że akcja będzie miała swoje „drugie życie” w social mediach.

W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo. Akcja właśnie wystartowała.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj