W spocie stworzonym w ramach kampani marki Nike widzimy archiwalne ujęcia, w których znani sportowcy, tacy jak np. Serena Williams, Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo czy też Tiger Woods, odnoszą porażkę. Narratorem filmu jest z kolei LeBron James, który w pewnym momencie mówi „Wszyscy byliśmy kiedyś niedoceniani, wytykani palcami. Ale kiedy nie mamy szans, znajdujemy sposób, resztki sił, by dalej walczyć”.
W ten sposób marka Nike chce zmotywować społeczeństwo do walki z pandemią, udowadniając, że z każdej, nawet największej porażki można się podnieść – a sport jest tego najlepszym przykładem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.
PS
Niedawno marka Nike ruszyła z nową akcją, w ramach której przekazała szpitalom m.in. w Londynie, Nowym Jorku oraz Barcelonie 32 tys. par darmowych butów. Obuwie zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie medyków.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec lutego br. Nike postanowił złożyć hołd utalentowanemu koszykarzowi Kobemu Bryantowi, który tragicznie zmarł pod koniec stycznia br. W dniu pogrzebu sportowca światło dzienne ujrzał poruszający spot stworzony przez markę.