Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Never Too Far Down: Cristiano Ronaldo, Serena Williams i LeBron James dają nadzieję na lepsze jutro w nowej kampanii marki Nike

Never Too Far Down: Cristiano Ronaldo, Serena Williams i LeBron James dają nadzieję na lepsze jutro w nowej kampanii marki Nike
Marka Nike zaprezentowała swoją nową kampanię pod hasłem „Never Too Far Down”, w której odnosi się do panującej pandemii koronawirusa i za pomocą sportu udowadnia, że nawet z największej porażki da się podnieść.
O autorze
1 min czytania 2020-05-27

W spocie stworzonym w ramach kampani marki Nike widzimy archiwalne ujęcia, w których znani sportowcy, tacy jak np. Serena Williams, Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo czy też Tiger Woods, odnoszą porażkę. Narratorem filmu jest z kolei LeBron James, który w pewnym momencie mówi „Wszyscy byliśmy kiedyś niedoceniani, wytykani palcami. Ale kiedy nie mamy szans, znajdujemy sposób, resztki sił, by dalej walczyć”.

W ten sposób marka Nike chce zmotywować społeczeństwo do walki z pandemią, udowadniając, że z każdej, nawet największej porażki można się podnieść – a sport jest tego najlepszym przykładem.

Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niedawno marka Nike ruszyła z nową akcją, w ramach której przekazała szpitalom m.in. w Londynie, Nowym Jorku oraz Barcelonie 32 tys. par darmowych butów. Obuwie zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie medyków.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec lutego br. Nike postanowił złożyć hołd utalentowanemu koszykarzowi Kobemu Bryantowi, który tragicznie zmarł pod koniec stycznia br. W dniu pogrzebu sportowca światło dzienne ujrzał poruszający spot stworzony przez markę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się