To nie pierwsza taka akcja Burger Kinga, za pomocą której sieć w nietypowy sposób zachęca społeczeństwo do social distancingu. Niedawno pisaliśmy o nowym Whopperze, którego zaprezentował włoski oddział marki – burger ten posiada potrójną porcję cebuli, co ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.
Teraz niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nieco inny pomysł, choć prawdopodobnie równie skuteczny – teraz sieć rozdaje swoim klientom gigantyczne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja „Stay and f*** at home” została zapoczątkowana w mediach społecznościowych hashtagiem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.