IKEA prezentuje nową kampanię przeciw dyskryminacji i wspiera społeczność LGBT+

IKEA prezentuje nową kampanię przeciw dyskryminacji i wspiera społeczność LGBT+
IKEA zaprezentowała niedawno swoją nową kampanię pod hasłem „Be someone’s home”, za pomocą której zachęca społeczeństwo do sprzeciwiania się wszelkim przejawom dyskryminacji wobec osób LGBT+.
O autorze
1 min czytania 2020-05-28

Kilka dni temu obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Z tej okazji popularna szwedzka sieć meblowa stworzyła nową kampanię, za pomocą której wyraża wsparcie dla społeczności LGBT+.

W spocie pod hasłem „Be someone’s home” przedstawiono krótkie historie ludzi, którzy nie zawsze mogą czuć się bezpiecznie we własnych domach i tym samym – być prawdziwym sobą. W ten sposób IKEA pokazuje, że to od nas wszystkich zależy, czy osoby o odmiennej orientacji seksualnej będą się czuły „jak w domu”, nie tylko w swoich czterech kątach, ale też gdziekolwiek się znajdą.

Za realizację odpowiada agencja We Are Social, Italy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się