Gameset dołącza do grupy LTTM (Mediacap)

Gameset i grupa LTTM podpisały list intencyjny w sprawie fuzji spółek. Z połączonych zespołów działu gamingowego sieci LifeTube i spółki Gameset pod skrzydłami Pawła Stano, COO grupy LTTM, powstanie największa w Polsce agencja profesjonalnego gaming marketingu.
O autorze
2 min czytania 2020-06-01

List intencyjny podpisany 1 czerwca 2020 r. w sprawie fuzji włączy Gameset do grupy LTTM. Dzięki połączeniu agencji z wyspecjalizowanym w gamingu działem LifeTube, gaming – obok wideo i influencer marketingu – stanie się drugim najważniejszym filarem grupy. Na czele nowej agencji pod zachowaną marką „Gameset” staną:

  • wiceprezes LTTM Paweł Stano;
  • założyciel Gameset Piotr Bombol jako managing partner;
  • szef działu gaming w LifeTube Michał Kołodziej jako business development partner.

W ramach oferty gaming marketingu agencja w swoich działaniach skupi się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, esportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów esportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.

– Od wielu lat, równolegle do rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce, obserwujemy ogromny wzrost potencjału gamingu – jako fenomenu społecznego, profesjonalizującego się rynku i jako narzędzia marketingowego o ogromnym potencjale. Nieustannie rośnie liczba graczy, e-sportowców oraz długo oglądanych treści gamingowych, na takich platformach jak YouTube czy Twitch. Dzięki połączeniu z Gameset będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów w tym obszarze, rozwijać branżę gamingu i gaming marketingu w Polsce oraz oferować najbardziej profesjonalne kampanie 360 w tym segmencie – powiedziałPaweł Stano, wiceprezes LTTM.

Gameset po dołączeniu do grupy LTTM będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i esportu, w tym ponad 15 kanałów YouTube, które przekroczyły 1 mln subskrypcji. Jest to największa sieć influencerów gamingowych w Polsce zarówno pod względem liczby subskrypcji, generowanego czasu oglądania czy liczby zrzeszanych kanałów. W 2019 roku treści gamingowe w LifeTube tylko na YouTubie osiągnęły ponad 3 miliardy wyświetleń oraz wygenerowały łączny czas oglądania 922 milionów godzin.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W lutym 2017 roku Gameset został pierwszą agencją marketingu gamingowego w Polsce. Od czerwca 2020 roku staliśmy się również największą. Efektywnie docieramy do społeczności graczy, którą w Polsce szacuje się już na 17 mln osób*. Mamy najsilniejsze kompetencje strategiczne do obsługi dużych marek – również tych „nieendemicznych”, które nie były wcześniej obecne w gamingu – i najwięcej nagród branżowych za kampanie gamingowe. Jako eksperci promujemy gaming w konkursach i organizacjach branżowych, m.in. Effie Awards czy MIXX Awards – mówi Piotr Bombol, managing partner Gameset.

Rynek gamingu na świecie wart jest obecnie 160 miliardów dolarów i rośnie o 9% rok do roku, jest 4 razy większy od rynku muzycznego i 3 razy od kinowego**. Od wprowadzenia samoizolacji w marcu 2020 r. związanej z wybuchem pandemii treści gamingowe zanotowały skokowy wzrost oglądalności na polskim YouTube o 30% oraz streamów na Twitch w Polsce o 24%***. W 2019 r. przychody Gameset i LifeTube z realizacji kampanii gaming marketingowych w Polsce wyniosły 20 milionów złotych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Od lat współpracujemy z setkami gamerów, a w ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy kilka tysięcy współprac na linii marka-gamer. Dzięki fuzji będziemy mogli przenieść je na jeszcze wyższy poziom, a wielu klientów przekonać do wpisania gaming marketingu w ich strategię komunikacji. Gorąco zachęcamy wszystkich twórców chętnych do nawiązania współpracy do kontaktu z nami. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy najwyższy standard obsługi klientów na polskim rynku w tym segmencie, a pod naszymi skrzydłami rozwijać się będą najlepsi youtuberzy i streamerzy w Polsce – powiedział Michał Kołodziej, business development partner Gameset.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

*źródło: raport Game Story, IQS 2019
**źródło: https://newzoo.com/insights/articles/newzoo-games-market-numbers-revenues-and-audience-2020-2023/
***źródło: Youtube – dane własne sieci partnerskiej LTTM; Twitch – Sullygnome, pełne opracowanie: https://lifetube.pl/wp-content/uploads/2020/04/Onepager-Gaming-LifeTube-Gameset.pdf