Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal

Serviceplan Health (Group One) realizuje kolejny projekt dla marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.
O autorze
1 min czytania 2020-06-02

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe rozszerzające portfolio marki Biotebal o wariant dla paznokci. 

Koncept kampanii zbudowany jest na insight’cie „nawilżania”, bardzo ważnym w kategorii kosmetycznej, do tej pory poruszanym w przypadku nawilżania skóry, włosów. Jednak w przypadku paznokci ten aspekt też jest bardzo ważny. 

Biotebal to lider rynku oferujący produkty przeciw wypadaniu włosów. Na portfolio marki składają się trzy formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki uzupełniające niedobory biotyny, kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka oraz serum pobudzające wzrost rzęs. W tym roku marka Biotebal rozszerzyła swoje portfolio o nowy produkt Biotebal Mocne Paznokcie.

Z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania Biotebal Mocne Paznokcie pod hasłem „Wzmocnienie przez nawilżenie”. Kampania będzie emitowana w TV oraz Internecie. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka,  a produkcją zajęło się studio filmowe Watchout Productions. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj