W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe rozszerzające portfolio marki Biotebal o wariant dla paznokci.
Koncept kampanii zbudowany jest na insight’cie „nawilżania”, bardzo ważnym w kategorii kosmetycznej, do tej pory poruszanym w przypadku nawilżania skóry, włosów. Jednak w przypadku paznokci ten aspekt też jest bardzo ważny.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Biotebal to lider rynku oferujący produkty przeciw wypadaniu włosów. Na portfolio marki składają się trzy formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki uzupełniające niedobory biotyny, kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka oraz serum pobudzające wzrost rzęs. W tym roku marka Biotebal rozszerzyła swoje portfolio o nowy produkt Biotebal Mocne Paznokcie.
Z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania Biotebal Mocne Paznokcie pod hasłem „Wzmocnienie przez nawilżenie”. Kampania będzie emitowana w TV oraz Internecie. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Watchout Productions. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024