Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MaczFit dla dzieci z warszawskich Domów Dziecka

Na zaproszenie firmy MaczFit dwie finalistki programu Masterchef Junior połączyły siły, by z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka zrobić kulinarną niespodziankę podopiecznym Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych nr 2 w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

1 czerwca podopiecznym warszawskiego Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 zostały przekazane wyjątkowe, zdrowe desery, które z miłością przygotowały zwyciężczynie programu Masterchef Junior Gaja Suchocka wraz z rywalką z programu- Sonią Rudolf.  Na zaproszenie lidera cateringu dietetycznego – firmy MaczFit, która nie tylko dostarcza zdrowe posiłki mieszkańcom całego kraju, ale też mocno stawia na rozwój kulinarnych talentów, dziewczynki przygotowały autorskie przepisy i pojawiły się w siedzibie firmy, by wraz z dietetykami przygotować 220 słodkich niespodzianek. 

To nie pierwsza akcja CSR firmy MaczFit w tym roku. Podczas pandemii firma przyłączyła się jako jedna z pierwszych do inicjatywy WzywamyPosiłki. Dziś razem z młodymi kucharzami wspiera podopiecznych warszawskich Domów Dziecka.

– Maczfit z Gają i Sonią łączy wspólna pasja do gotowania, dlatego doceniając umiejętności dziewczynek, zaprosiliśmy je do naszego zakładu produkcyjnego w Szymanowie, aby wspólnie z naszymi dietetykami, zespołem NPD i kucharzem cukiernikiem opracowały i przygotowały przepis na pyszne desery, które przekazaliśmy naszym klientom oraz podopiecznym warszawskich Domów Dziecka. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nasz gest był jedynie kroplą w morzu potrzeb, ale jednocześnie jesteśmy ogromnie szczęśliwi, że udało nam się wywołać uśmiech na twarzach dzieciaków. Od początku funkcjonowania firmy Maczfit staramy się wspierać inicjatywy, których celem jest niesienie pomocy. Zrealizowane przez nas działania CSR miały na celu poparcie idei, że marki mogą oferować znacznie więcej, niż sam produkt oraz jego dystrybucja, a ich zadaniem jest także wsparcie tych, którzy dzisiaj tej pomocy potrzebują – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu & PR. 

Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczego nr 2 w Warszawie ma pod opieką w chwili obecnej 220 dzieci. Wszystkie otrzymały słodkie upominki i nie kryły radości z tego powodu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Każda inicjatywa, która pozwala wywołać uśmiech na twarzach naszych podopiecznych, jest przez nas doceniana. Szczególnie dziś, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka powinniśmy pamiętać o najmłodszych”. – mówi Cecylia Wojdyga, zastępca dyrektora Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2.

Przepisy na słodkie upominki można znaleźć na kanałach social media Gai i Soni. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się