Rusza non-stop Gamertok – pierwszy gamingowy event na polskim TikToku

Startuje kampania non-stop Gamertok. Od 3 czerwca w ramach kampanii pojawi się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM).
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udział topowi influencerzy związani z grami. Sam live poza organicznym zasięgiem będzie promowany w sekcji TikTok Discovery. Za współtworzenie koncepcji oraz koordynację influencerów odpowiada m.in. agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM).

– TikTok w Polsce jak i na całym świecie to jedna z najpopularniejszych platform social media i najchętniej pobierana aplikacja na świecie. Analogicznie gaming jest fenomenem kulturowym, który spotyka się z coraz większym zainteresowaniem. Treści o tematyce growej są bardzo chętnie konsumowane przez polskich użytkowników zarówno w formie video jak i streamów – powiedział Piotr Bombol, partner zarządzający Gameset (LTTM).

Świadczy o tym liczba ponad 17 mln graczy w Polsce oraz fakt, że trzech na czterech użytkowników Internetu w Polsce jest gamerami. TikTok w Polsce odpowiada na potrzeby swoich użytkowników oraz wychodzi z inicjatywą do influencerów tej kategorii. Twórcy gamingowi coraz częściej zakładają konta na TikToku i szybko zdobywają tam popularność, biorąc udział w kreatywnych challenge’ach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj