Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pandora stawia na ekologię – marka będzie wytwarzać swoje produkty z metali całkowicie pochodzących z recyklingu

Pandora stawia na ekologię – marka będzie wytwarzać swoje produkty z metali całkowicie pochodzących z recyklingu
Marka Pandora zapowiedziała, że od 2025 roku będzie wytwarzać swoje produkty w 100% z metali całkowicie pochodzących z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2020-06-03

Pandora to kolejna marka, która nie jest obojętna na kwestie ekologiczne i postanowiła wprowadzić pewne zmiany, aby zminimalizować swój wpływ na nasze środowisko. 

Do tej pory 71% srebra i złota, które marka wykorzystywała do produkcji biżuterii, pochodziło z recyklingu. Jak zapowiedziała teraz Pandora, od 2025 roku będzie wytwarzać swoje produkty w 100% z metali, które zostały poddane ponownemu przetworzeniu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, w ramach działań proekologicznych marka zobowiązała się również do prowadzenia działalności przy zerowym bilansie emisji CO2 – tyczy się to zarówno butików Pandory, jak i biur czy punktów dystrybucyjnych. Cel ten ma być zrealizowany jeszcze przed 2025 rokiem. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zero waste to hasło, które w 2019 roku przeżywało swój rozkwit. Mówili o tym aktywiści społeczni, osobistości medialne, a nawet marki w swoich kampaniach. Czym dokładnie jest i na czym polega nurt zero waste?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Na początku 2020 roku w ofercie sieci Kaufland pojawiła się nowa kolekcja odzieży sportowej marki Newletics, która została wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu.

PS3

W ramach współpracy Coca-Cola i Diesel stworzyły wspólną kapsułową kolekcję ubrań wykonanych m.in. ze zrecyklingowanych butelek plastikowych.

PS4

Popularna marka COS, należąca do grupy H&M, postanowiła dać drugie życie swoim niesprzedanym i zniszczonym ubraniom – w ramach współpracy z organizacją Renewal Workshop firma odnowiła je i stworzyła z nich nową kolekcję.

PS5

Sposobów na ponowne wykorzystanie plastiku jest wiele. Przykładem tego są buty skandynawskiej marki Rens, która stworzyła sportowe buty z butelek z tworzywa sztucznego oraz fusów po kawie.