fot. twitter.com/javialonsordz/
Podczas odbywającego się w ubiegłą niedzielę w Kostaryce meczu Alajuelense z Saprissą, jeden z zawodników, Jonathan McDonald w ramach akcji marketingowej wyszedł na murawę w nieco innej niż zazwyczaj koszulce. Różnicę stanowiło nazwisko zamieszczone na plecach zawodnika – zamiast prawdziwego „McDonald” widniał na niej napis z nazwą znanego fast fooda – „Burger King”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdawała klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszały inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TikTok staje się coraz popularniejszą platformą, na której różne marki chętnie zakładają swoje profile. Zobaczcie, jakie działania w tym medium prowadzi Polski Związek Piłki Nożnej.