Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Działania Grupy Żywiec w trakcie pandemii

Grupa Żywiec pomoc ma w swoim DNA, angażując się w działania na rzecz społeczeństwa oraz planety od lat. Bezprecedensowa sytuacja pandemii wymagała jednak jeszcze większego zaangażowania i wyjątkowych, zdecydowanych kroków.
O autorze
1 min czytania 2020-06-05

Od początku wystąpienia zagrożenia koronawirusem Grupa Żywiec aktywnie włączyła się w walkę z epidemią, szerząc ideę współdziałania na rzecz pomocy tym, których sytuacja dotknęła najbardziej. Do tej pory spółka zapewniła wsparcie placówkom ochrony zdrowia w swoich lokalnych społecznościach dofinansowując zakup sprzętu medycznego i środków ochrony. Przekazała także 1 mln zł na zbiórkę dla szpitali prowadzoną przez Fundację Siepomaga.pl, do której wspierania zachęca też marka Żywiec w cyklu koncertów Żywiec Męskie Granie w Domu. 

Wspólnie z partnerami, w podzięce wszystkim tym, którzy w czasie pandemii dbają o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich Polaków, Grupa Żywiec przygotowała specjalny napój „Dla Bohaterów naszego Ż”. Trafił on do 151 placówek w całej Polsce, zarówno szpitali zakaźnych, jak również Urzędów Miast i Urzędów Gmin, za których pośrednictwem był przekazywany policji, straży pożarnej oraz osobom szyjącym maseczki. Napoje trafiły także do wielu innych bohaterów – pracowników stacji pogotowia ratunkowego, domów opieki oraz osób, które dołączały je do posiłków dla lekarzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W celu zapewnienia lepszej ochrony przed epidemią, Arcyksiążęcy Browar w Żywcu przekazał bezpłatnie wszystkim mieszkańcom Żywca płyny do dezynfekcji powstałe na bazie alkoholu pozostałego po produkcji piwa 0.0.%.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Grupa Żywiec dba też o swoich partnerów biznesowych i w myśl idei „ponad podziałami” zachęca do tego samego inne firmy z rynku. Spółka jako pierwsza w branży podjęła się odebrania niesprzedanego piwa o wartości 5 mln zł od lokali gastronomicznych, które musiały wstrzymać działalność ze względu na epidemię, pomagając tym samym w przetrwaniu wielu lokalnym przedsiębiorcom. Grupa Żywiec kontynuuje również pomoc w odradzaniu się branży gastronomicznej poprzez platformę systemowej pomocy pod nazwą GASTRO AKCJA, zapewniając wsparcie lokalom z całej Polski.