29 listopada na ekrany kin weszła „Kraina lodu” – pełna przygód, animowana komedia wyprodukowana w Walt Disney Animation Studios. Historia ma swój wstęp w realnym świecie za sprawą unikalnego na polskim rynku nośnika – digital interactive citylight, który w dotykowej wersji jest dostępny do końca roku w warszawskim metrze, przy wejściu na stację Ratusz – Arsenał.
Autorski nośnik, powstały we współpracy Posterscope Poland i Stroer, dzięki zastosowaniu ekranu dotykowego umożliwia niecodzienną, interaktywną wizytę w ”Krainie Lodu”. Dedykowana aplikacja, przygotowana przez Hypermedia Isobar, angażuje przechodniów w historię świata filmu i jej bohaterów. Realizacja jest przykładem trendu digitalizacji i wkraczania angażujących form interaktywnych także do mediów uznawanych do tej pory jako tradycyjne.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dedykowana aplikacja prezentowana na nośniku digital interactive citylight jest częścią wielokanałowej kampanii komunikacyjnej realizowanej w telewizji (stacje ogólnopolskie, tematyczne i dziecięce), internecie (w serwisach YouTube, Ipla, Facebook, Onet, Czasdzieci.pl, Ipla.tv, NK.pl) oraz w OOH. Za zaplanowanie i zakup mediów w TV i internecie odpowiada dom mediowy Carat. Agencja reklamy zewnętrznej Posterscope Poland przygotowała komunikację OOH w 8 największych aglomeracjach w Polsce oraz koncepcję wykorzystania nośnika digital interactive citylight.
Kampania reklamowa filmu ”Kraina lodu” potrwa do końca roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024