Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AVON

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AVON przy promocji najnowszych zapachów Artistique Parfumiers, stworzonych przez mistrzów perfumiarstwa współpracujących z brandami takimi jak Channel czy Givenchy.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia trzech niezwykłych kompozycji marka AVON zaprosiła światowej sławy francuskich senselierów, na co dzień współpracujących ze światowymi markami. Maurice Roucel, Emilie Coppermann oraz Alexandra Carlin opracowali kompozycje inspirowane wspomnieniami, zawierające akordy irysa, paczuli i magnoli. Celem kampanii realizowanej przez BrandLift jest promocja zapachów na Instagramie za pomocą mikroinfuencerów oraz celebrytów. Posłuży do tego m.in. hasztag #AVONartists.

– Motywem przewodnim kampanii były inspiracje w procesie twórczym nawiązujące do kreowania zapachów. Współpracujący z nami influencerzy otrzymali kilka nowych zapachów, a ich zadaniem było przedstawienie produktów w ciekawy sposób. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno celebrytów, jak i mikroinfluencerów. Nowe perfumy marki AVON promowały między innymi aktorki Anna Mucha czy Joanna Opozda, stylistka Malwina Wędzikowska oraz choreografka i tancerka Sylwia Madeńska – mówi dyrektor zarządzający BrandLift Karina Hertel.

Kampania okazała się sukcesem. Łączny zasięg to ponad 1 mln odsłon – był dwukrotnie większy niż pierwotnie zakładano.

– W tej kampanii dobór influencerów oraz ich wiarygodność i autentyczność były kluczowe. Proces powstawania zapachów wymaga kunsztu, dlatego postawiliśmy na twórców Instagrama, którzy zgromadzili obserwatorów doceniających i śledzących ich pasje. Zaprosiliśmy do współpracy osoby, które dzielą się z innymi swoim unikalnym talentem i doceniają rzemiosło mistrzów perfumiarstwa, twórców zapachów Avon Artistique – zaznacza Agnieszka Gadoś, head of media & adverstising, Avon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby kampanii powstała też specjalna grafika stworzona przez młodą, cenioną artystkę i ilustratora – Martynę Wilner.

Słuchaj podcastu NowyMarketing