W każdym opakowaniu Starmix znajdziemy ulubione warianty dzieci i dorosłych – kultowe Złote Misie HARIBO, żelki Happy Cola o orzeźwiającym smaku coli oraz smaczne wisienki. Są też owocowe żelki w oryginalnych kształtach: podłużne dżdżownice, dwuwarstwowe żabki oraz żelki-smoczki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą intensywne działania promocyjne. Do znanej i cieszącej się dużą sympatią konsumentów reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on Starmix. HARIBO zapewnia także silne wsparcie marketingowe produktu w punktach sprzedaży, dostarczając sklepom atrakcyjne materiały POS.
Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach marki, jak i działania z influencerami – na Instagramie i Tik Toku.
Za działania PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada agencja Yellowcups.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing