Rozwój w czasie kryzysu. Agencja GetHero z nową identyfikacją wizualną

Agencja GetHero odświeżyła swój wizerunek. Nowa identyfikacja wizualna powstała w oparciu o wartości i doświadczenie firmy oraz nawiązuje do profilu jej działalności.
O autorze
1 min czytania 2020-06-15

Nowoczesny logotyp, systemowy key visual, a także nowe biuro – to efekty odświeżenia wizerunku GetHero. W nowym logo główny znak – maskę herosa – zastąpił hashtag, nawiązujący do profilu działalności firmy. Celem przeprowadzonego rebrandingu jest odzwierciedlenie zmian, które dokonały się w firmie na przestrzeni lat i uplasowały ją w branżowej czołówce. W nowej identyfikacji wizualnej agencja podkreśla swoją stabilną sytuację oraz nieprzerwany rozwój. Świadczy o tym chociażby nowe biuro, do którego pracownicy agencji wracają w niezmienionym składzie po okresie izolacji. Za opracowanie koncepcji nowej identyfikacji wizualnej GetHero oraz jej realizację odpowiada NUO studio.

– Nowe logo zostało stworzone w oparciu o wartości i doświadczenie GetHero, a w procesie jego tworzenia brał udział także zespół agencji. Pochylenie logotypu pokazuje wzrost siły, oddziaływania i zasięgu. Hashtag natomiast definiuje Internet i social media, bowiem stał się w nich najpopularniejszym symbolem. Podkreśla on także misję agencji, jaką jest wzmacnianie świadomości marek poprzez influencer marketing. Nieprzypadkowo hashtag umiejscowiony został w słowie “hero”. W ten sposób podkreślamy istotną rolę bohatera marki, którym w obecnych czasach niewątpliwie jest influencer. Elementem łączącym stare i nowe logo jest wyróżnienie litery “H” oraz żółty kolor. Na bazie symbolu opracowaliśmy także systemowy key visual oraz szereg różnych materiałów, umożliwiających dalsze tworzenie spójnych grafik, podkreślających unikalny charakter marki i budujących jej świadomość wśród odbiorców – tłumaczy Magdalena Fudali, co-founder, projektant graficzny w NUO Studio.

– Mimo globalnej pandemii koronawirusa, która dotknęła także branżę internetową, agencja stawia na rozwój i podkreśla swoją stabilność. Działania związane z rebrandingiem są długofalowe, a decyzje o realizacji projektu zostały podjęte przed pandemią i uczestniczył w nich cały zespół. Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że kryzys dotknął wiele firm i wymusił cięcia wydatków oraz redukcję zatrudnienia. W przypadku naszej agencji kluczowe okazało się jednak dobre zarządzanie na przestrzeni ostatnich lat oraz zaangażowanie wszystkich pracowników. To pozwoliło nam nie tylko zrealizować wcześniej zaplanowane cele, ale także pozostawić zespół niezmienionym składzie, a nawet skutecznie zamknąć kilka kluczowych rekrutacji – wyjaśnia Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj