Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nie kupuj żywych karpi – kampania „Jeszcze żywy karp 2013”

Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Magda Kumorek, Julia Pietrucha i Bartłomiej Topa ponownie wspierają kampanię społeczną „Jeszcze żywy KARP”.
O autorze
0 min czytania 2013-12-19

Początek grudnia to kolejna szansa, by zwrócić uwagę Polaków na niehumanitarne traktowanie karpi w okresie przedświątecznym. To jedyne ryby sprzedawane masowo żywcem w polskich sklepach. Dowożone do handlu, wystawiane w plastikowych basenach i pojemnikach, wielokrotnie wyławiane podczas sprzedaży detalicznej są narażone na zranienia, otarcia i stres. Pakowane żywcem do reklamówek – na powolną śmierć przez uduszenie.

Kampania „Jeszcze żywy KARP” przypomina, że konsument ma wybór i może wpłynąć na sposób handlu karpiami. Sprzedaż karpia z lodu czy chłodni, tak jak innych ryb, zmniejsza cierpienie tych zwierząt i taki wybór proponuje konsumentom Klub Gaja.

Kampanię spierają m.in. Maja Bohosiewicz, Magdalena Kumorek, Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Julia Pietrucha i Bartłomiej Topa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj