E.Wedel rozwija platformę gamingową

Na mocy rozstrzygniętego przetargu, E.Wedel rozszerza współpracę z agencją mediową Zenith w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu.
O autorze
1 min czytania 2020-06-26

– Widzimy potencjał dla naszej marki w gamingu, dlatego rozwijaliśmy platformę Wedel Up! którą powołaliśmy do życia w 2018 roku, uczestnicząc w jednym z największych międzynarodowych eventów – Intel Extreme Masters w Katowicach. Liczymy na to, że Zenith skutecznie pomoże nam rozwijać nasze działania gamingowe, uwzględniając wyzwania związane z komunikacją w tym zakresie oraz całościową strategię komunikacji marki – mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager E.Wedel.

E.Wedel w ramach działań z zakresu gamingu był obecny ze swoją strefą na Intel Extreme Masters w Katowicach czy Poznań Games Arena. Ponadto, był partnerem cyklu turnieju Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.

– Gaming pojawił się w polu zainteresowania wielu marek szukających drogi do innowacyjnych rozwiązań i budowania pozytywnych doświadczeń z konsumentami. Game Lab, bazując na danych, badaniach i szerokich kompetencjach strategicznych agencji mediowej Zenith wspiera klientów w tych działaniach – komentuje Olga Stalewska, gaming strategy lead w Game Lab, Publicis Groupe.

Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku i od tego czasu rozwija i poszerza swoje kompetencje, współpracując z klientami z całego portfolio Publicis Groupe. Ta komórka strategiczna to odpowiedź agencji na rosnący potencjał branży oraz zainteresowanie klientów i partnerów grupy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj