Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jet Line powiększa zasięg sieci DOOH w Krakowie

Jet Line powiększa zasięg sieci cyfrowych ekranów MORE. Firma zaamontowała pakiet 30 nośników w Krakowie i od 1 lipca będzie realizować na nich kampanie. Inwestycje w kolejnych miastach planuje zakończyć jeszcze w wakacje.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Zgodnie z zapowiedziami Jet Line powiększyło sieć ekranów cyfrowych. Na sieć MORE składa się obecnie 180 ekranów: 150 w Warszawie i 30 w Krakowie. Następnym miastem, w którym wkrótce pojawią się ekrany MORE, jest Wrocław.

– Wygoda i elastyczność kampanii DOOH jest ważna i potrzebna zwłaszcza w tak dynamicznych czasach, wszyscy się o tym ostatnio przekonujemy. Gdy zaczęliśmy oferować sieć MORE w Warszawie, klienci pytali o inne miasta i oto pierwsze lokalizacje poza stolicą są na swoich miejscach. W Krakowie zamontowaliśmy 30 ekranów, jak wszędzie wybraliśmy lokalizacje o dużym natężeniu ruchu, w pobliżu przejść, w atrakcyjnych punktach miasta, przede wszystkim bardzo dobrze widoczne dla pieszych i rowerzystów – mówi Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający Jet Line.

MORE to sieć nośników DOOH w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Są na nich emitowane 10-sekundowe spoty, z założenia nie są to spoty wyłącznie komercyjne.

MORE został zaprojektowany również jako kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy, firma nazywa go „Instagramem ulic” i od początku regularnie współpracuje ze świetnymi partnerami, uznanymi artystami, zaangażowanymi blogerami i aktywistami, tworzącymi wartościowe treści.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj