Zgodnie z zapowiedziami Jet Line powiększyło sieć ekranów cyfrowych. Na sieć MORE składa się obecnie 180 ekranów: 150 w Warszawie i 30 w Krakowie. Następnym miastem, w którym wkrótce pojawią się ekrany MORE, jest Wrocław.
– Wygoda i elastyczność kampanii DOOH jest ważna i potrzebna zwłaszcza w tak dynamicznych czasach, wszyscy się o tym ostatnio przekonujemy. Gdy zaczęliśmy oferować sieć MORE w Warszawie, klienci pytali o inne miasta i oto pierwsze lokalizacje poza stolicą są na swoich miejscach. W Krakowie zamontowaliśmy 30 ekranów, jak wszędzie wybraliśmy lokalizacje o dużym natężeniu ruchu, w pobliżu przejść, w atrakcyjnych punktach miasta, przede wszystkim bardzo dobrze widoczne dla pieszych i rowerzystów – mówi Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający Jet Line.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
MORE to sieć nośników DOOH w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Są na nich emitowane 10-sekundowe spoty, z założenia nie są to spoty wyłącznie komercyjne.
MORE został zaprojektowany również jako kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy, firma nazywa go „Instagramem ulic” i od początku regularnie współpracuje ze świetnymi partnerami, uznanymi artystami, zaangażowanymi blogerami i aktywistami, tworzącymi wartościowe treści.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024