Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Abstrachuje i SA Wardęga charytatywnie z Ceneo dla domu dziecka

Twórcy jednych z najbardziej popularnych kanałów na YouTubie, Abstrachuje i SA Wardęga, razem z Ceneo przeprowadzili akcję charytatywną, dedykowaną dzieciom z domu dziecka w Warszawie. Youtuberzy zrelacjonowali świąteczną akcję w specjalnych odcinkach, zamieszczonych na swoich kanałach.
O autorze
1 min czytania 2013-12-23

Jedni z najbardziej znanych polskich twórców video, należących do sieci LifeTube, Abstrachuje i SA Wardęga, którzy łącznie mają prawie 1 800 000 subskrybentów, prawie 180 000 000 wyświetleń i w sumie około 720 000 fanów na Facebooku, postanowili wspólnie z Ceneo sprawić dzieciom z domu dziecka świąteczny prezent. Dzisiaj o godz. 19:00, na kanałach Abstrachuje TV i SA Wardęga zostały opublikowane filmy przedstawiające jak youtuberzy przygotowywali się do działań i odnawiali salę zabaw w domu dziecka nr 2 im. dr Janusza Korczaka w Warszawie. Abstrachuje i SA Wardęga połączyli siły w szczytnym celu i świątecznie udekorowali najważniejsze dla dzieci miejsce. Akcja została zasponsorowana przez Ceneo, które przekazało 10 000 złotych na odnowienie sali, a twórcy zakupili świąteczne ozdoby. Za koordynację współpracy i realizację odpowiadała firma LifeTube, która zrzesza najpopularniejszych internetowych twórców i kompleksowo realizuje kampanie w serwisie YouTube.

Film od Abstrachuje

Film od SA Wardęga

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj