Opracowana wspólnie z fact-checkerami kampania „Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami” będzie realizowana w całej Europie. Użytkownicy platformy zobaczą w swoich Aktualnościach serię reklam kierujących do strony internetowej stampoutfalsenews.com zawierającej tytułowe trzy pytania oraz dodatkowe podpowiedzi, pomocne w weryfikacji autentyczności treści.
Trzy główne pytania kampanii to:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Skąd pochodzi treść? Jeśli nie ma źródła, poszukaj go.
- Czego brakuje? Zapoznaj się z całą historią, a nie samym nagłówkiem.
- Co czujesz? Osoby tworzące fałszywe treści mogą chcieć Tobą manipulować.
Kampania idzie w parze z zeszłotygodniowym wprowadzeniem nowego typu powiadomień, które informują, gdy ktoś chce podzielić się artykułem starszym niż 90 dni. Celem wprowadzania tego typu aktualizacji jest dostarczanie ludziom dodatkowego kontekstu, pomagając im podjąć świadome decyzje dotyczące tego, co przekazują innym na Facebooku.
Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024