Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook uruchamia kampanię „Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami”

Facebook uruchamia kampanię, która ma pomóc ludziom identyfikować fałszywe treści napotkane w internecie i zachęcić ich do czujności odnośnie wiarygodności informacji.
O autorze
0 min czytania 2020-07-01

Opracowana wspólnie z fact-checkerami kampania „Trzy pytania pomocne w walce z fałszywymi wiadomościami” będzie realizowana w całej Europie. Użytkownicy platformy zobaczą w swoich Aktualnościach serię reklam kierujących do strony internetowej stampoutfalsenews.com zawierającej tytułowe trzy pytania oraz dodatkowe podpowiedzi, pomocne w weryfikacji autentyczności treści.

Trzy główne pytania kampanii to:

  1. Skąd pochodzi treść? Jeśli nie ma źródła, poszukaj go.
  2. Czego brakuje? Zapoznaj się z całą historią, a nie samym nagłówkiem.
  3. Co czujesz? Osoby tworzące fałszywe treści mogą chcieć Tobą manipulować.

Kampania idzie w parze z zeszłotygodniowym wprowadzeniem nowego typu powiadomień, które informują, gdy ktoś chce podzielić się artykułem starszym niż 90 dni. Celem wprowadzania tego typu aktualizacji jest dostarczanie ludziom dodatkowego kontekstu, pomagając im podjąć świadome decyzje dotyczące tego, co przekazują innym na Facebooku.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj