Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nietypowy launch produktu z wykorzystaniem influencerów

#gdziejestwellss to nietypowa akcja promująca wprowadzenie produktów wellss marki Chias Brothers do sieci Żabka. Jej głównym atutem jest ciekawa forma zabawy angażująca zarówno odbiorców marki, jak i influencerów.
O autorze
0 min czytania 2020-07-01

Wspomniani influencerzy, to osoby których działania na Instagramie oscylują wokół tematyki sportu, diety, mody, podróży i zdrowego odżywiania. W ramach akcji kilkudziesięciu influencerów otrzymało gift pack, w którym oprócz nowych produktów znajdą rysunek inspirowana kultowym komiksem „Gdzie jest Wally?”, a na nim w gąszczu ludzi, budynków i innych elementów mają znaleźć produkt wellss. Jest on umieszczony pod widocznym logo Żabki.

W tym momencie odpowiedź nasunie się sama:

  • Gdzie jest Wellss?
  • W Żabce!

Za realizację odpowiada agencja AdFather agency. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj