Od 1 lipca szeregi GetHero zasilił Marek Myślicki, który objął stanowisko strategic partnerships director. W agencji specjalizującej się w influencer marketingu będzie odpowiedzialny za sprzedaż i prowadzenie kluczowych dla agencji projektów, działania PR z obszaru dzielenia się wiedzą związaną z influencer marketingiem i poszerzanie portfolio produktowego firmy. Myślicki przez ostatnie dwa lata pracował jako branded content & sales director w ABSTRA, gdzie był odpowiedzialny za aspekty handlowe i integrację klienta w ramach istniejącego portfolio firmy na wszystkich platformach oraz za dostarczanie kompletnych rozwiązań komunikacyjnych w środowisku YouTube i podcastów. Wcześniej przez wiele lat pracował w VIACOM (obecnie ViacomCBS) oraz Discovery Networks International.
Natomiast w kwietniu do zespołu GetHero dołączył Mikołaj Białek, który rozpoczął pracę w zespole handlowym Łukasza Walczaka na stanowisku new business manager. W firmie jest odpowiedzialny za współpracę z klientami bezpośrednimi oraz agencjami, a także współpracę przy realizacji kampanii dla klientów agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024