Kolejna kampania marketingowa Legii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing sportowy

partnerem merytorycznym działu jest Punkt Krytyczny

Kolejna kampania marketingowa Legii

Legia, aktualny Mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski, od lat cieszy się ogromną popularnością nie tylko w samej stolicy. Jako jeden z największych klubów piłkarskich w kraju, dzięki swoim sukcesom, zyskał uznanie w oczach milionów fanów piłki nożnej w całej Polsce.

"Możesz być nawet z Poznania, jeśli jesteś kibicem Legii" - między innymi pod takim hasłem Legia Warszawa uruchamia kolejną kampanię - tym razem podkreślającą siłę i ogólnopolski charakter Klubu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Legia ma fanów w całej Polsce, ich grupa jest liczona w milionach sympatyków w Polsce i poza jej granicami, przy czym samych kart kibica mamy wystawionych blisko ćwierć miliona. Zależy nam bardzo aby poprzez kampanię pokazać jak wielka i ogólnopolska jest to społeczność. Chcieliśmy wystąpić ponad podziałami i pokazać, że wszyscy dopingujemy w jednych barwach i pod jednym herbem. Oczywiście jesteśmy warszawskim Klubem i tutaj są nasze tradycje oraz największa grupa Kibiców, ale nie chcemy także zapominać, że nasze fan kluby są także w innych częściach Polski. W kampanii wykorzystaliśmy pięć największych miast, ale one mają jedynie zaznaczyć obecność i sympatię do Legii, która jest odczuwalna bez względu na podziały administracyjne. Wiemy, że w każdym miejscu Polski są nasi sympatycy i ta kampania to ukłon w ich stronę. Chcemy stworzyć ogolnopolską społeczność Legii Warszawa.” – powiedział Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu Legii Warszawa.

Kampania potrwa miesiąc i będzie obecna na tradycyjnych nośnikach (outdoor, prasa), w internecie (portale internetowe, media społecznościowe), a także w mediach własnych Klubu (legia.com, facebook.com/LegiaWarszawa). Jest ona efektem współpracy Legii Warszawa z Group One, której spółki: Change Integrated, Value Media oraz Equinox są odpowiedzialne za koncepcję i kreację.

źródło: legia.com

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij