Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolejna kampania marketingowa Legii

Legia, aktualny Mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski, od lat cieszy się ogromną popularnością nie tylko w samej stolicy. Jako jeden z największych klubów piłkarskich w kraju, dzięki swoim sukcesom, zyskał uznanie w oczach milionów fanów piłki nożnej w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-01-07

„Możesz być nawet z Poznania, jeśli jesteś kibicem Legii” – między innymi pod takim hasłem Legia Warszawa uruchamia kolejną kampanię – tym razem podkreślającą siłę i ogólnopolski charakter Klubu.

„Legia ma fanów w całej Polsce, ich grupa jest liczona w milionach sympatyków w Polsce i poza jej granicami, przy czym samych kart kibica mamy wystawionych blisko ćwierć miliona. Zależy nam bardzo aby poprzez kampanię pokazać jak wielka i ogólnopolska jest to społeczność. Chcieliśmy wystąpić ponad podziałami i pokazać, że wszyscy dopingujemy w jednych barwach i pod jednym herbem. Oczywiście jesteśmy warszawskim Klubem i tutaj są nasze tradycje oraz największa grupa Kibiców, ale nie chcemy także zapominać, że nasze fan kluby są także w innych częściach Polski. W kampanii wykorzystaliśmy pięć największych miast, ale one mają jedynie zaznaczyć obecność i sympatię do Legii, która jest odczuwalna bez względu na podziały administracyjne. Wiemy, że w każdym miejscu Polski są nasi sympatycy i ta kampania to ukłon w ich stronę. Chcemy stworzyć ogolnopolską społeczność Legii Warszawa.” – powiedział Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu Legii Warszawa.

Kampania potrwa miesiąc i będzie obecna na tradycyjnych nośnikach (outdoor, prasa), w internecie (portale internetowe, media społecznościowe), a także w mediach własnych Klubu (legia.com, facebook.com/LegiaWarszawa). Jest ona efektem współpracy Legii Warszawa z Group One, której spółki: Change Integrated, Value Media oraz Equinox są odpowiedzialne za koncepcję i kreację.

źródło: legia.com

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj