Colian z nowym dyrektorem marketingu Dywizji Słodyczowej

Spółka Colian, skupiająca znane i lubiane marki słodyczy, przypraw i napojów, powołała dyrektora marketingu Dywizji Słodyczowej. Nowo utworzone stanowisko objął Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska.
O autorze
1 min czytania 2020-07-06

Do marketingu firmy Colian od lipca br. dołączył Mariusz Ryciak. Poprzednio, jako group CMO Oshee Polska, odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy. Wcześniej pełnił funkcję strategic director w NeumannBrown, współtworzył własne agencje reklamowe oraz zajmował się strategicznym doradztwem marketingowym dla dużych marek. Dziesięć lat temu współtworzył konkurs Dyrektor Marketingu Roku i do dziś zasiada w jego kapitule. Trzeci rok z rzędu jest również członkiem jury konkursu EFFIE Polska.

Mariusz Ryciak, jako dyrektor marketingu Dywizji Słodyczowej w Colian, będzie odpowiadał za zarządzanie obszarem marketingu i NPD. Bogate doświadczenie marketingowe i managerskie wykorzysta na rzecz cenionych polskich marek słodyczy: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki i Akuku!. Do jego obowiązków należeć będzie również współpraca w ramach budowania zagranicznych brandów (w tym brytyjskiego Elizabeth Shaw i Famous Names oraz irlandzkiej Lily O’Brien’s).