Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

We the People: Fortnite edukuje swoich graczy na temat rasizmu

We the People: Fortnite edukuje swoich graczy na temat rasizmu
Jakiś czas temu w popularnej grze komputerowej Fortnite zorganizowane zostało specjalne wydarzenie na żywo, które miało na celu edukowanie graczy na temat wszechobecnego rasizmu.
O autorze
1 min czytania 2020-07-07

Fortnite to popularna gra komputerowa, która coraz częściej „romansuje” z popkulturą. W ubiegłym roku na przykład specjalną kolekcję tzw. skórek dla graczy stworzyła marka Air Jordan, natomiast pod koniec kwietnia br. amerykański raper Travis Scott dał serię koncertów na żywo w środowisku Fortnite’a. 

Teraz Epic Games, producent wspomnianej gry, postanowił zorganizować wydarzenie, podczas którego gracze mieliby szansę dowiedzieć się kilku istotnych informacji na temat rasizmu obecnego w mediach, kulturze oraz rozrywce, a także poznać sposoby, jak z nim walczyć. Z problemem tym bowiem zmaga się aktualnie amerykańskie społeczeństwo, a związane jest to z niedawną śmiercią czarnoskórego George’a Floyda.

Specjalne wydarzenie pod hasłem „We the People” rozpoczęło się 4 lipca br. chwilę przed godziną 16:00 czasu polskiego i dostępne było w trybie Battle Royale, zaś emitowano je na dużym ekranie na tzw. królewskiej imprezie. W ramach wydarzenia zaprezentowano serię rozmów na żywo, w których udział wzięli m.in. amerykański komentator wiadomości Van Jones, była redaktorka naczelna „Teen Vogue” Elaine Welteroth czy też raper oraz autor tekstów Killer Mike. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby dotrzeć do jak największej liczby osób, wydarzenie było transmitowane w grze kilka razy. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Branża gamingowa niewątpliwie w ostatnich czasie przeżywa prawdziwy rozkwit. Na tyle, że już prawdopodobnie wkrótce polska gra komputerowa This War of Mine znajdzie się na liście lektur szkolnych w ostatnich klasach licealnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Kurort z Singapuru Sentosa Island przygotował dla swoich klientów, którzy nie mogą doczekać się powrotu na wyspę, nie lada gratkę – w ramach popularnej ostatnio gry „Animal Crossing: New Horizons” właściciele obiektu oferują wirtualny pobyt w hotelu.