Agencja Admind Branding & Communications odpowiedzialna za koncepcję okładek cyklu „Nasza wspólna Europa” dla „Tygodnika Powszechnego”

Dodatek specjalny do Tygodnika Powszechnego „Nasza wspólna Europa. Recepty” przygotowany we współpracy z Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Polsce ukazał się na rynku wraz z numerem Nr 27/2020.
O autorze
1 min czytania 2020-07-08

Wśród autorów wydania poświęconego sytuacji wspólnoty europejskiej w czasie pandemii są czołowi publicyści tygodnika: Marcin Napiórkowski, Paweł Bravo, Marek Rabij, Klaus Bachmann, Olaf Osica, Piotr Bernardyn, Patrycja Bukalska i Wojciech Jagielski.

Z dodatkiem można zapoznać się na stronie Tygodnika oraz na facebookowym profilu Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Publikacja jest dostępna za darmo także w aplikacji Tygodnik Powszechny (iOS/Android) i na Amazon Kindle. Za koncepcję charakterystycznej okładki „UnJa” odpowiada Admind Branding & Communications. 

– „Nasza wspólna Europa” to projekt składający się m.in. z dwóch dodatków prasowych poświęconych tematyce europejskiej. Zależało nam na tym, by okładka w obu przypadkach była prosta, czytelna i zrozumiała. Jesteśmy bardzo zadowoleni z realizacji tego projektu. Wypunktowane słowo JA w napisie Unia daje jasny przekaz – człowiek jest w centrum zainteresowania Unii, a polityka Unii dotyczy każdego z nas. Autorska kreacja, którą zaprezentowała nam agencja mocno korespondowała z materiałami przygotowanymi przez naszych autorów. Kreacja będzie także towarzyszyła innym elementom projektu, takim jak podcasty czy debaty – mówi Maja Kuczmińska, wiceprezes spółki Tygodnik Powszechny.

Pierwszy numer „Tygodnika Powszechnego“ ukazał się 24 marca 1945 roku, a współtwórcą i redaktorem naczelnym pisma był Jerzy Turowicz. Na łamach „Tygodnika“ publikowali wybitni polscy dziennikarze, pisarze, przedstawiciele kultury, sztuki i duchowieństwa m.in. Stefan Kisielewski, Leopold Tyrmand,  Władysław Bartoszewski, Leszek Kołakowski, ks. Józef Tishner, Stanisław Lem, Zbigniew Herbert. Tytuł należy do czołowych tygodników opinii w Polsce, od 2013 roku jest też liderem w swojej kategorii w zakresie wzrostu sprzedaży. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatek „Nasza wspólna Europa” jest dostępny na tej stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing