Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Lato Pełne Nagród” – wakacyjna loteria sieci Kaufland i PAYBACK

Ponad 30 mln złotych zaoszczędzili do tej pory klienci sklepów Kaufland robiący zakupy z kartą PAYBACK. W ciągu 2 lat funkcjonowania Programu w marketach sieci skorzystało z niego prawie 7 mln użytkowników. Od dziś okazując kartę PAYBACK podczas zakupów, będzie można także wygrać nagrody.
O autorze
1 min czytania 2020-07-09

Kaufland i PAYBACK współpracują od kwietnia 2018 roku. Licząca już 224 sklepy sieć handlowa zaangażowała się w multipartnerski Program, chcąc zapewnić swoim klientom dostęp do korzyści. Jak wynika ze statystyk Kauflandu, Program cieszy się niesłabnącą popularnością wśród osób odwiedzających sklepy.

– Od momentu wprowadzenia Programu w naszych marketach zakupy z kartą PAYBACK zrobiło  prawie 7 mln klientów. Ponad  5 mln z tych kart zostało wydanych w sklepach naszej sieci. To pokazuje, że prosty, a zarazem atrakcyjny pod względem benefitów Program doskonale wpisał się w oczekiwania kupujących. Klienci mogą zbierać punkty podczas każdych zakupów, a następnie wykorzystać je wg swoich potrzeb. W naszych sklepach szczególną popularnością cieszy się możliwość płatności punktami za kolejne zakupy, która przekłada się na realną korzyść finansową – mówi Norbert Czyżewski, dyrektor pionu CRM w sieci Kaufland. 

Milionowe oszczędności

Atutem Programu są realne oszczędności. Klienci mogą obniżyć koszt zakupów, „wymieniając” zgromadzone punkty na złotówki – każde  100 punktów to  1 zł. Jak wynika ze statystyk sieci, od momentu wprowadzenia Programu PAYBACK klienci Kaufland oszczędzili dzięki zgromadzonym punktom aż 30 mln złotych. Oprócz możliwości płatności punktami za zakupy w sklepach Kaufland i u partnerów Programu właściciele kart PAYBACK mogą wykorzystać je m.in. na atrakcyjne nagrody rzeczowe, vouchery i karty podarunkowe, a nawet wesprzeć nimi program dożywiania dzieci  PAJACYK. Punkty można zbierać w 2 000 miejsc w tym 250 sklepach online. Wykaz partnerów, a także szczegółowe informacje na temat Programu PAYBACK w Kaufland można znaleźć na stronie internetowej Kaufland.pl/PAYBACK.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lato pełne nagród i promocji

W lipcu klienci robiący zakupy z kartą PAYBACK w Kauflandzie, oprócz zbierania punktów za zakupy, mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody. Już w czwartek 9 lipca br. w sklepach Kaufland rusza specjalna, organizowana wspólnie z PAYBACK loteria „Lato Pełne Nagród”. By wziąć w niej udział i otrzymać los, wystarczy zrobić zakupy z kartą. W każdym losie kryje się nagroda gwarantowana – kupony na zakupy w sklepach Kaufland oraz tankowanie na stacjach bp Polska. Ponadto w loterii do wygrania jest ponad tysiąc nagród , a wśród nich m.in. wysokiej klasy samochody osobowe BMW serii 3, kilkaset kart podarunkowych na zakupy w sklepach Kaufland oraz karty paliwowe do wykorzystania na stacji bp i tysiące punktów PAYBACK. Letnia loteria Kaufland i PAYBACK potrwa do 29 lipca br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się