Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pojawiła się nowa marka na polskim rynku – CUDDO

CUDDO to nowa, polska marka kosmetyczna, która powstała z inspiracji Joanny Czerniel, farmaceutki, blogerki, autorki książki „Kosmetyki Domowe. Zdrowie i uroda wprost z natury”.
O autorze
0 min czytania 2020-07-09

 

Zarówno jej praca zawodowa, obserwacje rynku kosmetyków, jak i osobiste doświadczenia macierzyńskie spowodowały potrzebę uświadamiania społeczeństwa na temat częstokroć szkodliwego składu wielu kosmetyków.

– Mimo, że produkty zadedykowaliśmy CUDDOwnym dzieciom, to z powodzeniem mogą je stosować osoby dorosłe. Dlaczego tak się dzieje? Wszystko dzięki ich szerokiemu zastosowaniu i uniwersalnym właściwościom. Są tak delikatne, że nie podrażniają skóry, nie uczulają, a co więcej – dzięki nim skóra nabiera elastyczności. Już spieszymy, aby wyjaśnić, że CUDDO to naturalne składniki, przyjazne środowisku. Zero chemikaliów, konserwantów, parabenów, sztucznych zapachów. Moglibyśmy tak wymieniać w nieskończoność – mówią przedstawiciele marki. 

Za projekt sklepu internetowego i opakowań, komunikację w social mediach, kontakt z influencerkami oraz launch marki odpowiada poznańska agencja adStone, którą wybrano poprzez rekomendację.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj