Andrzej Duda rozmawiał o LGBT, koronawirusie i TVP z youtuberem Karolem Paciorkiem z kanału Imponderabilia

Andrzej Duda rozmawiał o LGBT, koronawirusie i TVP z youtuberem Karolem Paciorkiem z kanału Imponderabilia
Andrzej Duda przyjął zaproszenie youtubera Karola Paciorka z kanału Imponderabilia. Ubiegający się o reelekcję prezydent Polski wypowiedział się na temat LGBT, koronawirusa oraz obecnego stanu TVP.
O autorze
1 min czytania 2020-07-10

Wcześniej był Mateusz Morawiecki u youtubera Blowka oraz u Adama Drzewickiego z kanału „Matura To Bzdura”, teraz zaś ubiegający się o reelekcję w zbliżających się wyborach prezydenckich Andrzej Duda postanowił porozmawiać z Karolem Paciorkiem z kanału Imponderabilia. 

W najnowszym wideo prezydent Polski odpowiada na pytania o: LGBT, obecnym stanie TVP, braku debat, a także głosach, które chciałby przejąć od wyborców Krzysztofa Bosaka. Czy lubi Jarosława Kaczyńskiego? Jak ocenia swoje szanse w starciu z Rafałem Trzaskowskim? Kto wygra wybory? Jak Prezydent Andrzej Duda ocenia swoją prezydenturę i czy myśli już o tym, co będzie robił na emeryturze? 

PS

Andrzej Duda zaprezentował swój najnowszy spot, który jest imitacją gry komputerowej. Głównym bohaterem jest tutaj postać, która ma doklejoną twarz Rafała Trzaskowskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Tuż przed II turą wyborów prezydenckich Andrzej Duda zaprezentował nowy spot zatytułowany „Generacja RP”, którego bohaterami są młodzi mieszkańcy Warszawy. Internauci zarzucili politykowi tym samym zabieganie o głosy tzw. „warszawki”, na temat której negatywnie wypowiedział się kilka dni temu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w nowym spocie, który podbija internet. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich. 

PS4

W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów.