Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maja Ostaszewska, Margaret, Czesław Mozil oraz Michał Piróg wspierają akcję #JestemPrzeciwHomofobii

Maja Ostaszewska, Margaret, Czesław Mozil oraz Michał Piróg wspierają akcję #JestemPrzeciwHomofobii
Kampania Przeciw Homofobii zainicjowała niedawno nową akcję pod hasłem #JestemPrzeciwHomofobii, która ma na celu okazanie wsparcia społeczności LGBT. Inicjatywę wsparły znane osobistości, takie jak m.in. Margaret, Czesław Mozil czy Julia Kamińska.
O autorze
1 min czytania 2020-07-10

Akcja społeczna #JestemPrzeciwHomofobii, zainicjowana przez stowarzyszenie Kampania Przeciw Homofobii, ma na celu okazanie wsparcia społeczności LGBT+ w związku z ostatnimi tygodniami, które były dla niej niezwykle trudne. Za sprawą kampanii wyborczej osoby LGBT stały się bowiem obiektem ataków ze strony polskich władz. Nowa akcja organizacji to głos wsparcia, który aby być słyszalny, musi być masowy.

Akcję, jeszcze przed pierwszą turą wyborów, wsparły m.in. wokalistki Małgorzata Ostrowska i Mery Spolsky, Patryk Chilewicz z Vogule Poland oraz Tomasz Lipa Lipnicki – wokalista zespołu Illusion, a obecnie Lipali. Ubrane w koszulki KPH gwiazdy wrzuciły do sieci filmiki i zdjęcia ze słowami wsparcia skierowanymi do osób LGBT.

W niedzielę I tury wyborów dołączyli do nich: Lara Gessler, Magdalena Wójcik i Piotr Grabarczyk, którzy do lokali wyborczych udali się ubrani w koszulki z napisem #JestemPrzeciwHomofobii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co istotne, grono znanych osób, które wspierają akcję społeczną KPH stale rośnie. W ostatnim czasie do inicjatywy dołączyli: Maja Ostaszewska, Katarzyna Dąbrowska i Katarzyna Sawczuk, a także Czesław Mozil z żoną. Zdjęcie na Instagramie zamieściła również Margaret i Michał Piróg oraz znany ulubieniec telemaniaków, Mariusz Kozak, a wideo nagrała Julia Kamińska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach inicjatywy Kampania Przeciw Homofobii uruchomiła sprzedaż koszulek #JestemPrzeciwHomofobii. Koszt jednego t-shirtu to 59 zł z czego 34 zł zasili budżet organizacji, zaś 25 zł to koszty produkcji. Koszulki można dostać na tej stronie.

PS

Kampania Przeciw Homofobii zaprezentowała nowy, nagrany w zaledwie 4 dni spot, który powstał w odpowiedzi na homofobiczną wypowiedź Andrzeja Dudy na temat osób LGBT+. Film szybko stał się viralem.

PS2

Krzysztof Gonciarz nagrał film zatytułowany „Szanowny Panie Prezydencie”, w którym poruszył temat mowy nienawiści wobec społeczności LGBT+. Podczas wideo wyświetlane były reklamy z kampanii wyborczej Andrzeja Dudy – cały dochód z nich youtuber przekaże na konto organizacji Miłość Nie Wyklucza.