Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żywiec Zdrój ruszył z wieloformatową kampania outdoorową „Zrównoważona przez naturę”

1 lipca br. wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski.
O autorze
1 min czytania 2020-07-13

W ramach najnowszej kampanii Żywiec Zdrój marka zaprezentowała nową butelkę wody niegazowanej Żywiec Zdrój oraz jej kluczowe wyróżniki, takie jak zbalansowaną kompozycję mineralną, delikatny smak czy odpowiedzialne podejście do kwestii recyklingu opakowań plastikowych. Kluczowym elementem prowadzonych działań jest również podkreślenie jej związku z regionem Żywiecczyzny. Z tego względu dzika natura pojawiła się m.in. w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy. Przejście przez podziemia pod Rondem Dmowskiego uprzyjemniają żywieckie strumienie i lasy. W Krakowie z kolei, na ulicy Zwierzynieckiej pojawił się mural przedstawiający górski krajobraz Żywiecczyzny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Celem kampanii było przybliżenie konsumentom wyjątkowego charakteru Żywiecczyzny poprzez wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Aby jak najbardziej wzmocnić efekt przejęcia miast przez dziką naturę, obok różnorodności formatów analogowego OOH, sięgnęliśmy także po najnowocześniejsze formy reklamy digitalowej i rozwiązania cyfrowe. Umożliwiło nam to doskonałe wkomponowanie się w tkankę miejską, m.in. w witryny sklepów, restauracji i punktów usługowych czy fasadę centrum handlowego Plac Unii, na której pojawił się wielkopowierzchniowy ekran LED – mówi Paulina Złotnicka, head of media & integrated communication w Żywiec Zdrój.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania reklamowe są częścią prowadzonej od maja kampanii „Zrównoważona przez naturę”, w której Żywiec Zdrój podkreśla swój związek z naturą regionu, skupiając się na elementach decydujących o wyjątkowości produktów marki. Kampania outdoorowa potrwa od 1 do 31 lipca. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące na co dzień z Żywiec Zdrój agencje – koncept oraz kreację materiałów wielkoformatowych przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się