Inicjatywa Papaya Young Directors przedstawiła spot zachęcający marketerów do współpracy przy przyszłorocznej, 8. edycji projektu. Organizatorzy przekonują, że ich Papaya Young Directors to nie tylko konkurs, ale wielowymiarowe przedsięwzięcie, które daje markom bezpośredni dostęp do kreatywnego potencjału całego pokolenia. „Rękę na pulsie trzymają nie Ci, którzy śledzą zmiany, ale Ci, którzy je kreują” mówi w najnowszym spocie Jan-Rapowanie. Tymczasem końca dobiega 7. edycja konkursu. Młodzi twórcy są w trakcie realizacji 23 produkcji, a finałowa gala, podczas której zobaczymy premierowo konkursowe filmy, odbędzie się na początku września w Warszawie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024