Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reprezentacja Islandii w piłce nożnej zmieniła identyfikację wizualną – zakomunikowała to w nietypowy sposób

Reprezentacja Islandii w piłce nożnej zmieniła identyfikację wizualną – zakomunikowała to w nietypowy sposób
Islandzki Związek Piłki Nożnej poinformował niedawno o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej swojej reprezentacji piłkarskiej. Na potrzeby tej zmiany Knattspyrnusamband Íslands (KSÍ) stworzyła trzymający w napięciu spot.
O autorze
1 min czytania 2020-07-21

Wideo prezentujące nową identyfikację wizualną piłkarskiej drużyny narodowej zostało wyreżyserowane przez Hannesa Halldórssona, islandzkiego piłkarza grającego na pozycji bramkarza. W trzymającym w napięciu spocie przedstawiono czterech vættirów, czyli istot nadprzyrodzonych z mitologii nordyckiej – byka, orła, smoka i olbrzyma – bowiem to właśnie te postacie składają się na nowy herb tamtejszej reprezentacji piłkarskiej.

Niezwykły spot zawiera również zapierające dech w piersiach ujęcia Islandii oraz fragmenty najciekawszych momentów rozgrywek piłkarskich islandzkiej drużyny. Wszystkiemu towarzyszy idealnie dopasowana, podniosła muzyka, a także świetna narracja. 

Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej, zmieniony został również strój drużyny narodowej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za projekt nowego herbu odpowiada agencja reklamowa Brandenburg.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa oprawa graficzna meczów oraz całkowicie zmieniona czołówka telewizyjna – w ubiegłym roku Ekstraklasa zmieniła identyfikację wizualną swoich rozgrywek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

12 maja 2019 roku drużyna piłkarska klubu Juventus zagrała swój pierwszy mecz w nowych koszulkach. Zmiana ta podyktowana była kwestiami marketingowymi.

PS3

Wychodząc na murawę w meczu z Cagliari w 2018 piłkarze Interu zamiast nazwisk na koszulkach mieli nicki z Instagrama. Wszystko za sprawą akcji, którą klub nazwał #InterSocialNight.

PS4

W marcu 2018 roku zaprezentowano nowe koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski. Przygotowała je firma Nike i wszystko byłoby w porządku, gdyby nie sesja z nowymi strojami w roli głównej. Postawy modeli, jak i sceneria wywołały fale negatywnych komentarzy.

PS5

20 stycznia 2017 roku klub piłkarski Juventus zaprezentował swoje nowe logo. Reakcje wielu kibiców były krytyczne. Czy jednak zmiana ta była naprawdę taka straszna? Co uważają na ten temat eksperci?