Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Dział Client Service Ogilvy wzmocniło dwóch account managerów – Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński.
O autorze
1 min czytania 2020-07-22

Aleksandra Ziółkowska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Bezpośrednio przed Ogilvy pracowała w Gutenberg Networks Warszawa, wcześniej zdobywała doświadczenie w TKM Group oraz Medical Communication. Pracowała między innymi dla takich klientów jak: Tesco, Jeronimo Martins, Super-Pharm, MediaMarkt czy AXA Direct.

Marcin Wodyński do Ogilvy przeszedł z Leo Burnett, w którym pracował od 2017 roku. Wcześniej pracował w Havas PR oraz 24/7 Communication. Był odpowiedzialny za realizację kampanii między innymi dla Procter & Gamble, Philip Morris, Innogy, Mlekpol, McDonald’s Polska. Ma ponad 5 lat doświadczenia w obszarze Client Service.

W Dziale Client Service miały miejsce także awanse. Martyna Michalik, która dołączyła do Ogilvy na początku 2019 roku, objęła stanowisko account managera. Michalik odpowiedzialna była za obsługę firm Reebok oraz Whirlpool.

Katarzyna Wac rozpoczęła współpracę z agencją rok temu, od początku będąc odpowiedzialną za kompleksową obsługę nowego klienta agencji – Allegro. W lipcu otrzymała awans na stanowisko account directora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Dziale Kreacji awansowała Klaudia Boratyńska, która objęła stanowisko motion designera. Boratyńska współpracę z Ogilvy rozpoczęła stażem w 2018 roku. Jest odpowiedzialna za projekty dla marek Reebok Polska, nju mobile, Shell czy Philips. Jest absolwentką Wydziału Grafiki ASP w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing