Kampania Lowe Warsaw dla przeglądu filmów erotycznych w światowych mediach

Agencja reklamowa Lowe Warsaw jest autorem kampanii promującej Przegląd Filmów Erotycznych w warszawskim Kinie Praha.
O autorze
0 min czytania 2014-01-14

 Na potrzeby kampanii Lowe Warsaw przygotowała cztery key-visuale, przełożone na plakaty, moduły w ulotkach z repertuarem kina oraz posty na profilu kina na Facebooku. Kampania odniosła sukces, na część seansów zabrakło miejsc, frekwencja wyniosła powyżej 70% na seansach o najsłabszej oglądalności. Kino planuje wykorzystać mniej eksploatowane key-visuale ponownie w drugiej odsłonie Przeglądu na wiosnę tego roku.

Informacje o ciekawych plakatach reklamujących warszawską imprezę publikują światowe media m. in. portal Huffington Post oraz Business Insider 

  • Dyrektorzy kreatywni: Kinga Grzelewska, Marcin Nowak
  • Art Director: Bart Biały
  • Copywriter: Łukasz Gromkowski
  • Account Manager: Łukasz Król
  • Agency Producer: Anna Jagielska
  • DTP: Marcin Olbrych
  • Ilustrator: Bart Biały