– Jesteśmy bardzo dumni, że zaufała nam instytucja, której wymagania w zakresie jakości usług marketingowych należą do najwyższych w branży. Tak wysoko zawieszona poprzeczka tylko zmotywowała nas do zaprezentowania całego spektrum naszych możliwości, od strategicznego planowania, poprzez niestandardowe rozwiązania kreatywne, produkcję wartościowego contentu multimedialnego, aż po tworzenie zaawansowanych rozwiązań z obszaru Data Driven Performance. Myślę, że to początek pięknej współpracy – mówi Marcin Płassowski, business director Cheil Poland.
Agencja Cheil Poland jest jednym z największych w Europie oddziałów globalnej sieci Cheil Worldwide. Celem agencji jest dostarczanie klientom rozwiązań z obszaru Data Driven Peroformance, opartych o bardzo głęboką presonalizację oraz atomatyzację działań marketingowych, łączących świat online ze światem offline.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Główną agencją obsługującą PKO Bank Polski w zakresie digital pozostaje Artegence.