Project Body Hair: Ciałopozytywna reklama maszynek do golenia Billie, w której kobiety naprawdę mają owłosienie

Project Body Hair: Ciałopozytywna reklama maszynek do golenia Billie, w której kobiety naprawdę mają owłosienie
Producent maszynek do golenia Billie ruszył z kampanią, za pomocą której chce walczyć z fałszywym obrazem kobiecego ciała w reklamie. W nowym spocie pod hasłem „Project Body Hair” modelki istotnie mają owłosienie.
O autorze
1 min czytania 2020-07-27

Z pewnością nie raz spotkaliście się w telewizji czy internecie z reklamą promującą maszynki do golenia dla kobiet. Przeważnie występowały w nich dziewczyny o figurach supermodelek, które pokazywały, jak golą swoje… już wydepilowane ciało. I choć brzmi to trochę jak abstrakcja, to niestety taki obraz kobiecego ciała dotychczas był promowany w mediach. Aż do teraz. 

Ze swego rodzaju tabu dotyczącym owłosienia u kobiet postanowiła walczyć marka Billie, która to ruszyła z nową kampanią w duchu body positive. W nowej reklamie promującej maszynki do golenia wystąpiły modelki, które istotnie mają włosy czy to pod pachami, czy na nogach – słowem wszędzie tam, gdzie każda z nas ma owłosienie. 

Miłą odmianą jest również fakt, że w reklamie wystąpiły kobiety prezentujące różne typy sylwetki, z cellulitem, fałdkami, siniakami. Bez żadnego promowania nierealnych ideałów. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W marcu br. marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Zachęcamy również do lektury naszego artykułu, w którym przedstawicielki płci żeńskiej z branży kreatywnej opowiadają, jak ich zdaniem zmieniał się wizerunek kobiety w reklamie.