Agata Palmowska wzmacnia Kamikaze jako creative lead

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Agata Palmowska, poprzednio creative group head w agencji Plej. W Kamikaze objęła stanowisko creative lead.
O autorze
0 min czytania 2020-07-28

Agata Palmowska przed rozpoczęciem pracy dla Kamikaze pracowała w agencji Plej, jako creative group head, obsługując m.in. klientów takich jak: Play, Tchibo, Energizer, Klif czy L’Oreal. 

W swojej bogatej karierze zawodowej pracowała także dla takich agencji jak K2, Isobar, Cheil, Publicis i Artegence. Przez kilkanaście lat zdobywała doświadczenie współtworząc kampanie m.in. dla takich marek jak Coca-Cola, Huawei, Samsung, IKEA, PZU, Volkswagen, czy MSWiA. Ma na koncie kilkadziesiąt polskich i zagranicznych nagród na festiwalach reklamowych. 

W Kamikaze Agata Palmowska objęła stanowisko creative lead. Pracować będzie na ½ etatu, co pozwala jej łączyć pracę w Kamikaze własnymi projektami społecznymi, a także współpracą z agencją brandingową PG Brand Reforming.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj