Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PIAP ogłasza konkurs na kampanię

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy.
O autorze
2 min czytania 2020-08-03

PIAP w swoich działaniach chce dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią. Konkurs wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych. Plebiscyt zaplanowany jest jako jednoetapowy, a jego rozstrzygnięcie nastąpi 28 sierpnia br. 

– Chcemy przypomnieć marketingowcom jaka siła drzemie w upominkach reklamowych, które odpowiednio precyzyjnie dobrane stanowią skuteczną linię promocji. Zwłaszcza w czasach pandemii, kiedy ograniczona jest możliwość bezpośrednich spotkań, upominki jak żadne inne narzędzia marketingu potrafią pielęgnować osobiste relacje z klientami. Zapraszamy wszystkie kreatywne umysły, które razem z nami chcą odmrozić w tym roku branżę upominków reklamowych – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor biura zarządu PIAP.

Przedmiotem Konkursu jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej promującej upominki jako elementu działań marketingowych firm. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii reklamowej według autorskiej koncepcji muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestników konkursu, aby zmieścić się w przedziale od 15 000 złotych netto do 20 000 złotych netto.

Nagrodą w konkursie za zajęcie I miejsca jest kwota 3 000 złotych netto. II miejsce premiowane będzie reklamą w Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w module na całą stronę oraz bannerem reklamowym na stronie www.piap-org.pl na okres 1 roku. Wartość tych nagród to 2 150 zł netto. Nagrodą za zajęcie III miejsca będzie reklama w Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w module o rozmiarach 5×3, wartość tej nagrody to 1 050 zł netto. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład jury wchodzą członkowie Zarządu PIAP (Prezes, 2 Wiceprezesów, 5 Członków Zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych. Będą to Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel.

Maciej Tesławski współpracował na stanowiskach kierowniczych z największymi agencjami w kraju: McCann Relationship Marketing, J. Walter Thompson czy Grey Worldwide, mając na swoim koncie szereg spektakularnych kampanii dla czołowych marek.  Jest współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), a także członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Karol Kieżel – jest konsultantem, trenerem i marketing managerem od ponad 10 lat związany z marketingiem B2B i B2C. Już od początku budował doświadczenie tworząc struktury działów sprzedaży i marketingu w lokalnych projektach medialnych. Działa w oparciu o synergię sprzedaży i marketingu, łącząc to z ideą budowania holistycznego podejścia do Customer Experience. Dzięki otwarciu na budowanie doświadczeń klientów dostrzega możliwości marketingowe na każdym z punktów styku klienta z marką. W jego opinii marketing ma nie tylko przynosić wymierne efekty biznesowe, ale również wnosić wartość dodaną w życie klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Prace konkursowe można składać w terminie od 3 do 21 sierpnia br. na adres mailowy: [email protected]. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Izby: REGULAMIN KONKURSU

Organizator zamierza zrealizować najlepszą koncepcję kampanii promocyjnej jeszcze w 2020 roku.