High5 Studio i Imaggo z kampanią dla Polskiej Grupy Górniczej

Polska Grupa Górnicza poszukiwała agencji, która przeprowadzi internetową kampanię promującą paliwa konfekcjonowane oraz sklep PGG. Przetarg na te działania wygrało trójmiejskie konsorcjum: agencja High5 Studio oraz Imaggo.
O autorze
1 min czytania 2020-08-06

Jedną z gałęzi działalności Polskiej Grupy Górniczej jest sprzedaż paliw konfekcjonowanych. W swoim asortymencie PGG oferuje m.in. klasyczne węgle opałowe czy paliwa ekologiczne. Spółka postanowiła zainwestować w działania internetowe, które obejmą reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google, remarketing oraz reklamę produktową. 

– To kolejna duża kampania, którą będziemy prowadzić dla spółki z sektora przemysłowego. Wcześniej współpracowaliśmy m.in. ze Stocznią Gdańsk, dla której przygotowaliśmy kampanię employer brandingową, obejmującą spot internetowy, radiowy, outdoor oraz działania digitalowe – mówi Konrad Ciechanowicz, prezes High5 Studio.

Zadaniem konsorcjum będzie przeprowadzenie kampanii, jej optymalizacja oraz przygotowanie kreacji przeznaczonych do wyświetlania na różnych platformach.

– Kampanie digitalowe są naszą specjalnością. Zajmujemy się tym od lat. W portfolio mamy współpracę m.in. z deweloperami czy branżą medyczną. We wszystkich przypadkach celem było generowanie leadów, więc to doświadczenie będzie kluczowe przy działaniach dla PGG – wyjaśnia Maciej Ciesielski, head of SEM i wspólnik w Imaggo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Budżet kampanii to niemal 300 tys. zł. PGG i konsorcjum trójmiejskich agencji będą współpracować do końca 2020 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing