Lidl Polska już po raz 4 partnerem Karty Dużej Rodziny

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Lidl Polska przedłużają współpracę w ramach Programu Karty Dużej Rodziny na kolejny, czwarty rok z rzędu. Osoby posiadające karty mogą uzyskać 10% rabatu na wybrane produkty.
O autorze
2 min czytania 2020-08-10

Każdy członek dużej rodziny potwierdzi, że duża rodzina to duża radość, ale i duży wydatek. Jedną z podstawowych trudności z jakimi spotykają się rodziny wielodzietne to kwestie finansowe. W celu wspierania dużych rodzin, Lidl Polska kontynuuje współpracę z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin Trzy Plus, czyli organizatorem ogólnopolskiego programu Karta Dużej Rodziny. W kolejnym roku współpracy sieci Lidl i Programu Karty Dużej Rodziny ulgi na zakupy dla dużych rodzin będą trwały nieprzerwanie przez cały okres obowiązywania umowy. Dzięki tej współpracy posiadacze karty mają zapewniony rabat 10% i stałe promocje na aż 7 grup asortymentowych, a są to: świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla, pieczywo Chrupiące z pieca, środki czystości marki W5, dania dla dzieci w słoiczkach, kosmetyki marki Cien, artykuły marki Kuchnia Lidla oraz w tym roku po raz pierwszy produkty marki Crownfield, czyli m.in. płatki śniadaniowe, batony zbożowe oraz musli.

Początek kolejnego roku współpracy łączy się z rozpoczęciem przygotowań do roku szkolnego, dlatego już tradycyjnie Lidl Polska wprowadza specjalną ofertę na produkty niezbędne do skompletowania wyprawki szkolnej. W dniach 10 – 14 sierpnia w niskich, lidlowych cenach można kupić m.in.: plecaki, tornistry, piórniki, zeszyty,  bloki papierów, wybrane tekstylia dziecięce i młodzieżowe: spodnie i bluzy dresowe, koszulki, kurtki jeansowe dziecięce, bieliznę. Z kolei w dniach 17 – 22 sierpnia do Lidla powinniśmy się wybrać po akcesoria szkolne oraz bluzy college,  koszulki z długim rękawem, bieliznę, jeansy czy jegginsy. Promocje na artykuły szkolne i odzież dla posiadaczy KDR obowiązują wyłącznie w sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska. Akcja potrwa do 30.09 lub do wyczerpania zapasów.

– W Lidl Polska zawsze dążymy do tego aby duże rodziny miały zapewnione duże promocje na artykuły spożywcze i przemysłowe, które są dla nich niezbędne każdego dnia. Niska, lidlowa cena to dla nas priorytet w przygotowywaniu oferty sklepów Lidl, a przy tym zapewniamy wysoką jakość i zrównoważoną produkcję. Doskonale rozumiemy, że miesiące wakacyjne to wymagający okres dla domowego budżetu. Oprócz letniego wypoczynku, rodzice przygotowują także wyprawkę szkolną. Cieszymy się, że już kolejny rok współpracujemy ze Związkiem Dużych Rodzin Trzy Plus i możemy w ten sposób wspierać rodziny wielodzietne. Zauważamy, że Karta Dużej Rodziny stanowi nieocenione wsparcie dla dużych rodzin. Mamy nadzieję, że dzięki skompletowaniu wyprawki szkolnej każde dziecko będzie miało pomyślny i równy start w nowym roku szkolnym – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.

– Już ponad 3,2 mln osób korzysta z Karty Dużej Rodziny. Liczba rodzin zgłaszających się do programu stale się powiększa, co tylko potwierdza jak ważny jest to projekt. Cieszymy się, że firmy takie jak Lidl Polska przystępują do Programu w perspektywie wieloletniej. Sieć Lidl właśnie rozpoczęła 4 rok współpracy z nami. Dzięki systematycznej pomocy razem możemy osiągnąć naprawdę wiele i realnie wpłynąć na życie wielu polskich rodzin – podsumowuje Barbara Socha, podsekretarz stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj