Współpraca między firmami rozpoczęła się w 2019 roku, kiedy Zalando wybrało Adyen jako partnera płatności dla rozwiązania 3DSecure 2. Gigantowi e-commerce pomogło to we wdrożeniu dwuczynnikowego uwierzytelniania zgodnego z systemem PSD2 Strong Customer Authentication.
Partnerstwo zyskało szerszy wymiar, gdy Adyen zaczął działać jako pośrednik w płatnościach Zalando we Francji i krajach Beneluksu, wszędzie tam umożliwiając wdrażanie lokalnych metod płatności jak Cartes Bancaires i Bancontact. Korzystanie z międzynarodowego rozwiązania Adyen w zakresie autoryzacji i kompleksowej obsługi umożliwia Zalando bezpośrednie połączenie ze wszystkimi głównymi systemami kart i lokalnymi metodami płatności.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024