– Od 1 września sieć ekranów MORE będzie liczyć 220 ekranów i będzie znajdować się w 6 miastach w Polsce. Rozbudowujemy sieć w odpowiedzi na zapotrzebowanie i zainteresowanie klientów i jeszcze jesienią br. mamy w planach powiększenie sieci do ponad 300 nośników. To jest mniejsza skala niż zakładaliśmy, ponieważ w czasie pandemii priorytetowe stały się inne zadania, przede wszystkim utrzymanie zatrudnienia. Wyraźnie ograniczyliśmy inwestycje, ale nasze ekrany DOOH już działają w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, od września dołączą kolejne miasta: Katowice, Poznań i Trójmiasto – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.
MORE to sieć nośników DOOH adresowanych do mieszkańców dużych miast. Są lokalizowane w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Dając wiele możliwości atrakcyjnego przekazu, są narzędziem komunikacji nie tylko reklamowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
MORE to kanał dla wartościowego kontentu, treści informacyjnych, kulturalnych, lajfstajowych. Jet Line współpracuje ze znakomitymi partnerami i pasjonatami, rysownikami, fotografikami, youtuberami. Najnowszym projektem są „Ślady Powstania Warszawskiego”, wystawa ponad 100 różnych zdjęć powstańczych, z których każde ilustruje historię miejsca lub najbliższej okolicy, w której znajduje się ekran. Umieszczone przy ekranach kody QR przenoszą na strony Muzeum Powstania Warszawskiego: do kalendarium Powstania, Fototeki i Archiwum Historii Mówionej.