„Pierz, susz, noś dłużej” i zadbaj o przyszłość planety z Electrolux PerfectCare

Wystartowała nowa kampania Electrolux PerfectCare, która promuje dbanie o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia. Działania przygotowały agencje: Cut The Mustard oraz LiquidThread, Zenith (Publicis Groupe).
O autorze
1 min czytania 2020-08-18

Każdego roku do wytworzenia nowych ubrań zużywane są ok. 93 miliardy m3 wody. Dodatkowo w trakcie procesu ich produkcji wyemitowanych zostaje ok. 1,2 miliarda ton dwutlenku węgla. Co gorsze zaledwie mniej niż 1% materiałów zużytych do produkcji tkanin poddawany jest recyklingowi, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik.

W celu przeciwdziałania temu zjawisku, Electrolux stworzył pralki i suszarki z linii PerfectCare, które wydłużają życie ubrań. 

„Pierz, susz, noś dłużej” – to hasło kampanii, promującej nową linię Electrolux PerfectCare. W ramach działań powstał spot we współpracy z Natalią Przybysz, która opowiada dlaczego ograniczanie marnowania ubrań jest ważne, jeśli zależy nam na życiu w zgodzie z naturą i dobru naszej planety.

Spot to pierwsza odsłona szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie kanały: digital (social media, video online), OOH oraz kampanię w telewizji (w tym działania branded content). W trakcie trwania kampanii będą realizowane też niestandardowe działania edukacyjne, które pokażą, jak przedłużyć życie naszych ubrań, a tym samym zadbać o lepszą przyszłość dla naszej planety. Ze sposobami na bardziej ekologiczne pranie można zapoznać się na stronie nowej platformy Electrolux.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. LiquidThread (Publicis Groupe) przygotował i realizuje niestandardowe działania contentowe. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith (Publicis Groupe). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing